Wake me up from this hell

Ställer klockan och smyger till toaletten tidigt på morgonen. Försiktigt går jag sedan tillbaka till rummet, klunkar vatten så att det inte ska synas att jag gått ner i vikt, äter frukost. Vägning, bakar till fika då gästerna kommer senare på eftermiddagen. Mamma och pappa ger sig iväg och handlar. Passar på att äta mig mätt på smet och sedan spy. Käkar av pastasalladen i kylen och spyr igen. Dricker vatten och spyr. Igen. Vill att magen ska vara helt tom när jag är klar.
Äter lunch med familjen, behåller inte maten. Fikar med gäster, diskar och pluggar. Äter middag, ser på film, sminkar av mig, äter godis, får ångest och spyr. Tungan är svullen och sticks.

Gårdagen i ord. Jag är jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0