--

Skulle upp och sätta in smöret och osten i kylen och lägga brödet i skafferiet. Så hör jag hur det är någon som är uppe och går. Snabbt som fan vänder jag om, ber till gud att personen inte har sett mig, lägger allt under täcket. Personen som är uppe släcker snabbt lampan för han/hon tror att jag inte hört att denne var vaken. Jag låtsas som jag inte heller vet att personen är uppe och "går och kissar", stänger badrumsdörren och går in på mitt rum. När jag gjort detta hör jag hur personen tänder lampan, går på toan och sedan går och lägger sig igen. Fan. Jag som precis "hetsätit" och ville spy. Men nehe, nej nej, nu måste jag vänta tills klockan är typ tre med att ställa tillbaka sakerna i kylen. Tur att det är kallt ute iaf, så man kan ställa smörer och osten på fönsterbläcket. Annars hade det inte varit så kul. Spy får jag göra i en påse och så får jag väl ut och gå imon så jag får en chans att slänga den. Jävla äckelpåse. Fan, varför skulle jag hetsäta just idag. Jävla idiotjävel. Rummet mitt är just nu på vädring så att spylukten ska försvinna, samt passade jag även på att spruta lite parfym så att det inte ska lukta så hemskt. I fall att liksom. Vattenflaskorna han jag bara på grund av att jag var så klumpig nu inte fylla på. Och jag dricker ju som sagt innan varje invägning, vilken jag är rätt säker på kommer att ske imorgon. Blir att göra tidigt på morgonen alltså. Runt femtiden kanske skulle vara något? Måste även ställa klockan så att jag kan gå upp och väga mig när ingen annan är vaken. Samt ställa in smöret och osten och lägga tillbaka brödet. Jävla helvete. Fanfanfanfan.

Jag hatar denna sjukdommen. Ätstörningar överhuvudtaget. För de kan få en att göra de mest sjuka grejerna någonsin. Ja, ni behövde ju bara läsa det översta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0