The way it is

Jag är så trött på staden jag bor i, men även på skolan jag går på. Åtminstone på de statusberoende människorna där i alla fall. För dem handlar allt endast om hur mycket pengar du har, antalet vänner på din facebook, hur många du har strulat med (speciellt om du har strulat med andra "coola kidz") och hur många du har legat med.

Jag fattar inte hur de orkar, men man märker ju hur viktigt det är för vissa. Speciellt gäller det killarna, har själv råkat ut för den typen allt för många gånger men aldrig fallit dit som tur är. För det är någonting i mitt huvud som känner av såntdär, någonting i min hjärna som säger "du har stött på den här sorten förrut, passa dig". Så jag låter det inte bli mer än en flört och i slutändan så är det endån rösten i huvudet som har rätt. Jag blir äcklad av dessa killar, de blir ordentligt oattraktiva i mina ögon. De är så osäkra på sig själva, ständigt uppmärksamhetssökande och verkar dessutom ha ett sånt galet stort beroende av att få bli bekräftade. Tråkigt, men så är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0