Just nu...

Mår så jävla dåligt nu, jag bara gråter gråter och gråter. Mina föräldrar kommer tvinga mig att gå upp tio kilo till. Till mer än vad jag vägde förrut. Jag vill inte mer nu, jag vill inte, jag är så jävla nere på botten som man kan vara. Noll självkänsla och noll självförtroende. Jag gråter till och med när jag skriver detta inlägget, så patetisk är jag. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så dåligt som jag gör just nu. Det bästa vore att bara komma bort härifrån, att försvinna och slippa mitt liv, men jag är ironiskt nog för rädd för att dö och för feg att ta självmord. Men det vore så jävla skönt. Att bara få försvinna. Vad är det för fel på mig? Varför duger aldrig någonting som jag gör? Vad var det för mening med att jag skulle födas om det endån blev så här? Jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0