Heeej

Hallå där på er!
Känns som om det var ett tag sedan jag bloggade så får passa på att uppdatera lite nu, eller vad säger ni ;).

Dagen började med frukost som bestod av kantarellmacka med ett glas mjölk. Riktigt gott och det var första gången på länge som jag behöll frukosten. Och det kändes faktiskt helt okej :). Efter det åkte jag och mamma iväg för att övningsköra lite. Gick ganska bra, testade till och med att köra en längre sträcka idag ute på de "riktiga vägarna". Skitläskigt var det, men det gick somsagt helt okej. Bortsett från att jag råkade få motorstopp i en backe, haha! Tack och lov att det knappt var någon trafik säger jag bara.
Väl hemma blev det lunch, kycklingpaj. Pajdegen ville jag inte ha, men blev tvungen att äta den endån. Vilket gav mig dåligt samvete och jag blev t jurig. Blir alltid det efter lunch och middag nästan i och med att jag inte känner någon hunger då och sedan så blir man så mätt. Och det är då alla ångestkänslor kommer, då känner jag mig oftast fet, ful och misslyckad, vilket inte är så jättekul men det är inget jag kan styra över.

Nu är jag i alla fall på bra humör igen så nu ska jag hjälpa mamma och pappa med maten… kanske.
Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0