Sometimes you can't make it on your own

Har varit en ganska tung dag idag med. Det är verkligen en kamp varje dag när man ska försöka bli frisk. Ibland går det lätt och ibland blir det bara jobbigt. Typ vid frukosten idag åt jag ingen fil, mamma vägrade låta mig luncha inne i stan innan jag skulle träffa en kompis för att hon inte litade på mig, vilket ledde till att jag blev skitförbannad (som ni kanske märkte i inlägget under…) och smällde igen dörren. När jag kom hem blev det pizza. Åt så lite som möjligt.. sedan satt jag bara och tittade ner i maten. Slutligen nu så har jag ätit fullkornspasta med biffar, vilket faktiskt gick ner alltihop. Av någon konstig anledning. Tror det mest var för att jag var hungrig och att det var fullkornspasta gjorde allt mycket enklare. Såg att mamma drog lite på munnen och det kändes bra. Det går verkligen i vågor allting. Men jag behåller allt jag har ätit, vilket jag har gjort i över en vecka nu. Helt otroligt.

Nu ska jag ge mig ut och gå en runda och rensa huvudet på tankar. Kan behövas.
Hoppas att ni får en superkanon kväll så hörs vi kanske senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0