Godmorgon på er!

Då var det åter igen dags för en ny dag med nya tag.
Var tvungen att kliva upp på den hemska vågen igen och vet ni? Den visade på minus! Trots allt jag har ätit. Äter mer nu än någonsin med normala portioner och hela köret. Dock är jag inte jätte förvånad endån. Tränade nämligen i smyg igår på kvällen inne på mitt rum och gjorde 300 situps och "joggade" i ca 30 minuter. Har nog aldrig riktigt tänkt på att man kan gå ner i vikt av att äta rätt och träna. Men där ser man.

Skyllde på att jag rör mycket på mig på jobbet (vilket jag faktiskt gör), men hon tror ju självklart att jag spyr. Hon tror att jag kan spy upp typ vad som helst av det jag har ätit lite när jag vill, även om det har gått flera timmar. Suck.

Denna lilla viktnedgången som bara var på något hekto eller två kommer i alla fall att resultera i att jag får tvinga i mig ännu mer mat. Herregud. Jag som redan dör efter en normalportion ska äta ytterligare ännu mer? Känner mig redan äcklig, ful och fet efter jag har ätit nu och ångesten kan hålla i sig ca 1-2 timmar efter. Hur länge kommer ångesten att vara då om jag ska trycka i mig ännu mer? Hur mycket mer värdelös och hemsk kommer jag att känna mig?
Vill inte ens tänka på det, allt blev så jobbigt bara helt plötsligt.


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

mycket! :D

2011-08-07 @ 12:52:49
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

sjukt fin blogg! Älskarn!

Allt bra ? :)

2011-08-07 @ 13:09:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: dellie ♥

härlig blogg,hur många läsare har du ? :) ♥

2011-08-15 @ 19:01:52
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0